Vs system trading card game rules


Vs System Marvel Trading Card Game Review. Vs System Marvel Trading Card Game Review - sprawdzony przez Kidzworld w dniu 27 grudnia 2006.Upper Decks nowy Marvel Trading Card Game używa reguł Versus System - sprawdź to tutaj, aby sprawdzić grę kartę swojego fave mutant heroes villains. Upper Deck wacky gracze za grą kart Yu-Gi-Oh i kilka innych świetnych zabawek po prostu skręcają pokrętło do 11 z nową grą Marvel Trading Card Ta gra używa ich nowych reguł systemu Vs do pit Mutacje X-Men takie jak Wolverine Nightcrawler, Storm i reszta przeciwko wszystkimi złośliwym komiksom i filmowcom złoczyńcom, takim jak Magneto Mystique, Dr Doom, Sentinels i więcej Sprawdź grę w przeglądarce poniżej. Marvel Trading Card Game Mutant Mayhem Info. Marvel TCG umożliwia walkę z przyjaciółmi z Twoimi fałszywymi bohaterami i złoczyńcami, korzystając z nowego systemu Vs System firmy Upper Deck. Działa to tak, że karty w ręku zostają odłożone i używane jako punkty zasobów, aby zapłacić za super-zasilany wojownicy Reso karty urce mogą być również wykorzystywane do zasilania mutantów w bitwie i robienia innych rzeczy Jeśli będziesz walczył z bohaterami o tyle bohatera, twój przeciwnik straci punkty wytrzymałościowe, a gdy one się skończą, to znów są toast. Magia karcianych gier Super Powers . W Marvel TCG jest tu absolutna fajna rzecz, wszystkie karty mają zupełnie nową grafikę wykonaną przez artystów z komiksu i wyglądają niesamowicie. Gra jest również łatwa do nauczenia, gra szybko i wszyscy biorą ich kolei w tym samym czasie, tak nikt nie jest zablokowany czekać, a inny inny koleś zabiera ich kolej. Nowych graczy nie będzie tkwi w zakupie mnóstwo kart, aby uzyskać fave super postaci albo Istnieje wiele różnych wersji każdej wielkiej gwiazdy - Wolverine, Spider-Man Magneto, itp. - i możesz słabnąć z łatwością Plus, będzie mnóstwo nowych super bohaterów, w tym bohaterów DC, takich jak Batman Superman i Justice League Są nawet plany na postacie Image, takie jak Spawn pokazać się. W końcu istnieje duża liga turniejowa w pracach, gdzie wszyscy będą mogli wygrać wyjątkowe nagrody promocyjne, stypendia i mnóstwo niegodziwych rzeczy. Magnetyczna gra karciana Super Villainy. It byłoby miłe, że być może jakiś rodzaj mechanizm odzyskiwania, więc jeśli zaczniesz trafiać w tyłek, masz jakiś sposób na odwrót, ale chodzi o jedyną rzecz brakującą w tej grze. Marvel Trading Card Game Final Showdown. Marvel Trading Card Game Thumbs Up. Awesome comic - książkę. Łatwy do zabawy z fave super bohaterów i złoczyńców. Turnieje i nagrody do wygrania. Więcej Marvel, DC i Image super characters coming up. Marvel Trading Card Game Thumbs Down. Aby odzyskać od uzyskania swój tyłek kopnął będzie być dobrym. Marvel Trading Card Game Rating. Related Stories. Dragonball Z Trading Card Singles. eBay określa tę cenę za pomocą modelu maszynowego modelu cen sprzedaży w ciągu ostatnich 90 dni. eBay określa cenę trendów za pośrednictwem maszyny dowiedziony model cen sprzedaży produktu w ciągu ostatnich 90 dni Nowy oznacza zupełnie nowy, niewykorzystany, nieotwarty, nieuszkodzony przedmiot, a używany odnosi się do elementu, który był wcześniej używany. Najwyższa wartość. Sprzedawcy z najwyższą oceną nabywcy. Zwroty, pieniądze back. Ships w ciągu dnia z tracking. Top Rated Plus. Sprzedawcy z najwyższą oceną nabywcy. Zwroty, pieniądze back. Ships w ciągu dnia roboczego z tracking. Search refinements. CCG Individual Cards. Card Condition. Item Location. Delivery Opcje. Adydacyjna nawigacja po witrynie. Na stronie tej został ostatnio aktualizowany Mar-15 06 05 Liczba ofert i kwot przetargowych mogą być nieaktualne Zobacz każdy wpis na listę międzynarodowych opcji wysyłki i kosztów. Witamy w drugiej części górnego pokładu Wprowadzenie do Vs System 2PCG Dziś będziemy patrzeć na niektóre z rzeczy, które zmieniły się w Vs System 2PCG z oryginalnego Vs System TCG Aby opisać te zmiany i zapewnić wgląd w proces projektowania i rozwoju, poprosiliśmy o Vs System 2PCG lead projektanta Danny Mandel, aby dać krótki przegląd Niezależnie od tego, czy jesteś weteranem systemu Vs, który chce wrócić do gry, ktoś, kto zawsze chciał wejść do systemu Vs, ale czuł się zastraszony lub wykluczony, a może nawet ktoś, kto nigdy nie słyszał o systemie Vs i chce się dowiedzieć więcej na ten temat, ten artykuł powinien służyć jako przyzwoity podkład dla tego, jak Vs System 2PCG zagra Walki zaczynają się wkrótce, więc przygotuj się Vs System 2PCG uruchamia to lato w Gen Con 2018. Jest to Danny Mandel główny projektant gier dla ponowne uruchomienie systemu Vs Wiele osób zastanawiało się, jakie zmiany zostały wprowadzone w grze, więc idę tutaj. Są niewiele o tym, kim jestem i jak ten projekt przyszedł, aby być wolnym przeskakiwać i dotrzeć do dobre rzeczy. W 2003 roku byłem jednym z czterech głównych projektantów na oryginalnym Vs System TCG wraz z Mike Hummel, Mattem Hyrą i Ed Fear Pracowałem nad Vs System przez kilka lat, a potem pracował nad innymi gry na Upper Deck, a zwłaszcza World of War craft TCG Potem poszedłem do gry wideo na chwilę zanim rozpoczniesz malutkie studio studyjne Super Awesome Games z Benem Cichoskim innym filmem Upper Deck. Kiedy nasz stary przyjaciel Jason Brenner pinged nam kilka lat temu o pracy razem, skoczyliśmy z szansy Our pierwsza gra na Upper Deck to legendarne spotkania Stworzona przez ALIEN Deck Building gra, która opierała się na Devin Low s znakomitych legendarnych grach na pokładzie MARVEL. Po tym Jason rozmawiał z nami o przywróceniu systemu Vs. Mieliśmy kilka wspaniałych dyskusji na temat gry z Jasonem Omówiliśmy zorganizowaną zabawę w projektowaniu gier i rozmawialiśmy więcej o tym, które czynniki doprowadziły do ​​wczesnego wybuchu i wzrostu systemu Vs System, co doprowadziło do jego ostatecznego upadku Omówiliśmy rynek i jak świat gier i projektowania gier różnią się w 2018 roku z tego, co wydarzyło się w 2004 r., kiedy wydano Marvel Origins. W tej odsłonie wzięło udział wiele myśli, ale na dziś będę skoncentrował się na projektowaniu gier Kiedy rozmawialiśmy o projekcie z Jasiem na wszystkich wracaliśmy do jednego punktu dostępności. Mimo wszystkich oryginalnych cech systemu Vs System, była to stosunkowo niedostępna gra. Miała wiele podstawowych zasad uczenia się, jak formacje działają, oszałamiają przełomowe straty wytrzymałości, przekręcając się Plot Skręcają lub grają z ręki, kosztów zasobów i kosztów progowych, ataków drużynowych i zbrojenia, jednego wolnego odżywiania, itp. Było również trudne do gry, a co dopiero gra dobrze, ponieważ było tak wiele rzeczy do rozważenia szczególnie etapu formacji, sprawdzając twarz w dół i po raz kolejny, a następnie w dół różnych opcji ataku inteligentnych schematów przepływu A ponieważ gra była trudna, często prowadziło to do wolniejszych zakrętów i dłuższych gier, co oznacza, że ​​nawet wybierając grę wymaganego zaangażowania. moment i coś jasnego Kiedy mówię, że oryginalna gra była ciężka, nie oznacza to, że było trudno dla każdego Ale było trudno dla wystarczających graczy i zbyt trudne dla wielu potencjalnych graczy, rt ogólny czas życia gry. Tak więc celem nowego systemu Vs było znalezienie sposobów, aby gra bardziej zapraszała do jak największej liczby widzów, przy zachowaniu podstawowej mechaniki, która sprawiła, że ​​oryginalny system Vs tak świetnie w pierwszej kolejności . Zaczęliśmy od patrzenia na grę z każdego punktu i umieściliśmy wszystko na stole. Dyskutowaliśmy, które aspekty silnika gry były najbardziej ikoniczne, a które były najbardziej zbędne. Spojrzeliśmy na każdą regułę gry, aby zobaczyć, które z nich były w posiadaniu ich wagi Jest to nasza opinia, że ​​w projektowaniu gry mniej reguł lepiej zarówno pod względem dostępności, jak i elegancji Jest to szczególnie prawdziwe w grach takich jak Vs System, w których istnieje tak wiele reguł na samych kartach. Zbadaliśmy małe problemy, Warto mieć w ogóle wszelkie koszty progowe, duże problemy, takie jak powolne kroki formacyjne, kwestie strukturalne, takie jak krzywa o stromej charakterystyce powiększa znaczenie naciskania na krople i subtelne kwestie, które chcą podnieść potencjał za dramat lub znaczące decyzje podczas pierwszych kilku turniejów. W końcu zasadniczo zabraliśmy grę i położyliśmy ją razem w bardziej usprawnionym, szybszym pakiecie. Nowa gra ma ten sam DNA co stara gra, ale jak ty zobacz, wiele z jego systemów zostały zaktualizowane. Co to sam. Zanim zanurzę się w zmianach, oto szybki zanik tego, co jest bardzo podobne. Każdy z graczy ma wiersz z przodu rzędu wierszy i wiersz zasobu. nazywamy Support Row. You narysuj dwie karty na turę. Możesz zagrać dowolną kartę jako Resource, ale niektóre karty wykonują specjalne rzeczy w Resource Row. You może zmieniać swoje postacie podczas formacji Step. Characters bezpośrednio atakują się i otrzymują oszołomiony i KO d. Many znaki mają Flight i Range. Istnieją ataki Team. Characters są unikalne i są Power-Ups. There Plot Twists, ale działają trochę inaczej. Są lokalizacje, ale działają dużo differently. What s Different. Disclaimer 1 Trudno sobie wyobrazić wpływ niektórych z tych zmian, zanim miał się szansę właściwie zagrać. Zastrzeżenie 2 Na razie mam tylko czas, aby wyjaśnić zmiany Jeśli jest zainteresowanie, mogę zanurzyć się w myślach za każdą zmianą później. główne różnice między oryginalnym systemem Vs a nowym Vs System 2PCG. Wounds Zamiast Endurance. Characters mają nowy stat o nazwie Health Kiedy postać zostaje oszołomiony, zamiast szaleństwa lub przebijania obrażeń, zyskuje ranę, jeśli zabierze zbyt wiele ran , dostaje KO d. Many Znaki mają tylko 1 zdrowie, więc otrzymują KO d od razu po ogłuszeniu To oznacza, że ​​ważne jest, aby je chronić, a przynajmniej upewnić się, że robią wiele, zanim zostaną wyrwane. Znaki główne. Każdy gracz zaczyna z Main Character w grze, który działa tak samo jak zwykłe postacie o nazwie Wspierające się postacie, z wyjątkiem sytuacji, gdy Twój główny bohater powraca do gry Większość głównych bohaterów ma 5 lub 6 Health. There s wiele mówić o głównych bohaterów, jak b wół jest wyposażony w 16 różnych elementów i że tworzą świetny haczyk na pokładzie, zwłaszcza dla nowych graczy, ale jedna rzecz, którą naprawdę chcę pokryć to, że w przeciwieństwie do większości gier, w których masz Bohatera lub Avatar, w systemie Vs 2PCG Główny bohater działa tak samo jak Twoje postacie, które mają ATK i DEF, a niektóre mają zasięg do lotu lub zasięgu. inna postać. Jednak istnieją dwie główne różnice 1 Znaczne efekty odnoszą się do głównych bohaterów konkretnie 2 Każdy główny bohater ma wersję poziomu 1 i poziomu 2 Rozpoczyna się od wersji Level 1, a podczas gry można grać na sztuki zarabiać XP i wyrównać go, zwiększając wydajność i odblokowywując nowy poziom Super Power na każdym poziomie głównego w inny sposób Captain America lubi ataki grupowe, Thanos chce znaków KO, Loki lubi Plot Twists itd., więc podczas gry w dodatek do próbując wzmocnić swoją obecność na pokładzie lub dostać rany na główny bohater przeciwnika, będziesz miał dodatkowy cel niwelowania głównego bohatera, próbując zapobiec temu, aby twój przeciwnik robił to samo. Pełne odtworzenie. W fazie odzyskiwania wszyscy Twoje oszałamiające postacie włącznie z Twoim Głównym Znakiem zostaną przywrócone. Wstecz Wiersz Mniejszości i szybsze formacje. W oryginalnym systemie Vs umieścisz niektóre postacie w Twoim Front Rowze, a niektóre w Twoim Back Rowze, a następnie zadecyduj, kto ma ochraniać, Kogo In Vs System 2PCG, wszystko to jest sprawa, kto jest na froncie i kto jest w plecy Jeśli ktoś jest na górze, wtedy wszystkie postacie z tyłu są chronione. Ta zmiana wpływa na wiele rzeczy na temat rozgrywki, ale duże są znacznie szybsze Krok formacji sprawia, że ​​znaki "Back Row" łatwiej chronią, zwiększają wartość znaków Ranged and Flying (Z dystansowymi i latającymi postaciami). Wrogowie przeciwników mogą się spotkać tylko wtedy, gdy mają zasięg, a Latające postacie mogą atakować t on Back Row Istnieją również bardziej subtelne implikacje, takie jak zwiększanie znaczenia ataków drużynowych, ale będziesz w stanie to zrozumieć, kiedy grasz. Individualinds Turns i New Timing System. In Vs System 2PCG, każdy gracz bierze swój własny zwrot to jest kilka powodów, dla których skończyliśmy odchodzenie od wspólnej tury zbyt wielu i zbyt skomplikowanych, aby nurkować w nich teraz, ale jednym z prostych powodów jest to, że indywidualne obroty przyspieszają grę na sekundę. Kolejność kolei jest teraz. Draw Phase Draw dwie karty. Faza Odzyskiwania Odzyskaj i Gotowa wszystkie swoje postacie. Budna faza Odtwórz zasoby, rekrutuj postacie, przeorganizuj formowanie. Faza główna Rozpocznij dowolną liczbę pojedynków, jeden po drugim. Podczas swojej kolejki przeciwnik może grać tylko w grach Plot Twists lub wykorzystać uprawnienia Podczas walki ta zmiana również przyspiesza tempo gry Każda Twist Plot i Super Power, podczas której może być użyta Faza, lub jeśli można ją użyć podczas Combat. Revamped Resource System i Super Powers. You możesz nadal zagrać każdą kartą w dół, zasobów, ale sposób działania Plot Twists and Locations jest inny: Plot Twists są teraz grane tylko z twojej ręki Locations wchodzą do gry zwróconej do góry, a zamiast posiadać własne uprawnienia, spędzają sprowadzoną twarzą w dół, aby aktywować Super Powers, które są potężnymi efektami znalezionymi w Main Character a niektóre wspierające postacie. Wszyscy są głównymi mechanikami nowego systemu Vs Istnieją drobne szczegóły, takie jak dokładne określanie poziomu Bohaterów Głównych i jaka jest zasada Mulligan, a jest kilka rzeczy, które poczujesz, a nie zobacz jak się nachylają charakter stat krzywej wywiera presję na zawsze uderzając w spadek na krzywej i jak można rzeczywiście grać Plot Twist na 1, aby obrócić walkę na swój sposób Ale wyobrażam sobie, że łatwiej będzie zrozumieć wszystko, gdy masz karty w rękach Zanim wejdę Powiem jeszcze jedno, zdaję sobie sprawę, że niektórzy mogą poczuć, że nowa gra po prostu nie jest Vs System już z pewnością mogę dyskutować z opinią wszystkich Czy mogę powiedzieć, że w tworzeniu ten produkt, wzięliśmy rzeczy, które kochaliśmy w oryginalnym systemie Vs i staraliśmy się, aby były jeszcze lepsze. Prawdopodobnie powinieneś był ponownie oznaczyć grę, ponieważ lepiej został otrzymany jako nowa gra z motywami systemu Vs, do których idę Zgadnij, że nienawidzący i jadący rozpryskiwają się na ziemi, będę czekał, aby wydać ostateczny rozsądek, dopóki nie dostanę szansy, aby zobaczyć faktyczne karty i grać osobiście Mam nadzieję, że lubię grać w 2PCG I mam nadzieję, że można znaleźć kogoś chętnego do zagrania w nową grę Ale myślę, że przegrasz znaczną liczbę starszych graczy, którzy również są Twoimi bezpłatnymi reklamami, ponieważ po prostu to nie jest Vs System. So Lokalizacje mogą być używane w rzędzie zasobów Wszystko inne jest martwe Czy to jest jak manna nie grałem w Magic, więc nie jestem pewien. Wygląda na to, że wciąż jest wyczerpująca, ale nie ma strat wytrzymałościowych, więc nie ma sensu wzmacniać. Potem tracisz, gdy twój główny bohater to KO dA ranged bohater nie może zostać oszołomiony, chyba że atak inną postacią dystansową Dziwne Ale latające znaki mogą być oszołomione przez coś. Każda karta może być użyta w wierszu zasobów, a nie tylko miejscach. Stracisz wtedy, gdy główny bohater to KO d, więc będziesz musiał strategizować, jak zdobyć swój główny Postać w akcji bez narażania jej zbytnio lub zbyt często Złożoność wciąż tam jest, ale zostały przeniesione do fazy walki, gdzie trafnie trafiają do gry super-bohatera. Znaki grzejące są nadal melee, mogą po prostu latać nad Front Row atakuje Back Row I w walce wręcz, zawsze możesz zostać trafiony, ponieważ tak naprawdę walka wręcz jest wykonywana. Nie grałem zbyt dużo orignal Vs System, ale wiedziałem, jak grać, zmiany te wydają się być w przeważającej części czyni to o wiele lepszym ogólnym Jednoczesne zakręty były problemem, tracąc wiele znaków na turę było problemem, NIE PODNIESIENIE MOŻLIWOŚCI było problemem Więc ogólnie rzecz biorąc, oklaskuję cię. Zadowoleni chłopaki porozmawiają o OP wkrótce jako TO, to jest ważne. Jako weteran systemowy uważam, że te nowe zasady są ekscytujące i innowacyjne, starałem się trochę mojej młodszej przyjaciółki w porównaniu z ostatnim rokiem, a podczas gdy oni zagrali to dobrze, były one czymś innym Wyłączone przez kłopotliwe uczenie się upraszcza wiele, zwłaszcza systemu opieki zdrowotnej, co było czymś, co miałem wstawić jako niestandardową regułę. Jest to bardzo ciekawe rzeczy, które uważam, że koncepcja posiadania głównego bohatera, w przeciwieństwie do wytrzymałości, tworzy powietrze w budownictwie i rozgrywce wokół wspomniany główny bohater i poziomy ups to coś, o czym chciałabym usłyszeć więcej Nie wspominałeś o Equipmentze Czy to jeszcze czynnik z Thanosem i Captain America w tym zestawie, zakładałbym rękawicę i czy tarczę mógłby być w porządku być może kiedy podnoszą poziom inicjatywy Wyeliminowanie, a wspólne kręgi są prawdopodobnie największą zmianą, którą tu widzę W czasach, w których wszyscy pamiętamy, gracz z Inicjatywą wyznaczył formację, zanim przeciwnik zacznie własną uild, dając więc przeciwnikowi korzyść, aby zobaczyć formację gracza gracza przed atakiem. I każda kolej kończy się odzyskaniem tak, że obaj gracze byli gotowi przy następnym turze Teraz wydaje się, że gra bardziej jak tradycyjne gry zasobów, w tym co jest w grze to, co dostałeś do etapu odzyskiwania, który ma miejsce na początku Twojej tury, a nie na końcu wspólnego kręgu. Choć może to być największa korekta dla weteranów, to oni i nowi ludzie nie powinni mieć problemów dostosowując się do tradycyjnej kolejności zwrotów Wydaje się, że to będzie wyłącznie postacie Marvela Czy są jakieś plany, aby opcjonalnie inne franchie z nadzieją sukcesu 2PCG I nie będzie turniejów gotówkowych w Gen Con. robi dobrze. Jest 10K w Gen Con i zdecydowanie planujemy przynieść nasze inne licencje na Vs System 2PCG. Myślę, że problem z VS to kompresja handlowa i pro circuit, a nie gra mec hanics Teraz zmienia się gra i trzyma się 10k i pro s. Sorry, ale nie mam go. Z powodu tworzenia inicjatywy konfiguracji było to, że osoba, która zaatakowała pierwszy miał trochę przewagi, więc osoba na obronę , bez inicjatywy, udało się zbudować w oparciu o formację napastników Osoby bez inicjatywy miały wciąż przewagę, mimo że zaatakowały ostatnio, uformowały się wreszcie itd. Było ono równoważne, w przeciwieństwie do pełnych zwrotów, takich jak MTG, gdzie osoba, która najpierw po prostu idzie traci kartę i może atakować, chyba że zezwalają na to specjalne zasady. Jak zrobiliście te zmiany w grze i sądzisz, że były dobre SMH. Oto jeden głos, aby uzyskać więcej wyjaśnień za poszczególnymi zmianami. Jestem pewien, że Jeff widział wiele więcej takich próśb nad grupą Vs System Collective Facebook. Nie miałem żadnych złudzeń, że reaktywacja VS będzie dokładnie tą samą grą, ale te aktualizacje są mniej zmianą starej gry i bardziej nowego stworzenia, które pożycza ASP wydobywa się z oryginalnego systemu VS Dla mnie to już nie koniec świata i na pewno chciałbym spróbować tej gry i zaryzykować oświetlenie 50 jeśli nie podoba mi się to, ale myślę, że powołanie to powtórzę to punkt jest trochę odcinka, zwłaszcza, gdy golenia bramek nie zostały przeniesione tj. gracze zaczynają teraz 60 wytrzymałości zamiast 50, ale raczej były całkowicie zmienione. Przynajmniej chociaż chciałbym zrozumieć, dlaczego zdecydowano, że to nie powinno być być bliżej oryginału VS dostaję ogólne pragnienia określone w tym stanowisku i pułapki, które pierwotnie doprowadziły do ​​upadku gier, ale miło byłoby zobaczyć jeszcze głębiej, co spowodowało konkretne zmiany i co dokładnie pożądane rezultaty takich osób się zmienia . Byłem pod wrażeniem, że to będzie ponowne uruchomienie, a nie zupełnie nowa gra Złożoność i strategia wymagana do grania w tę grę dobrze to dlatego grałem to prawie 10 lat temu I teraz to jest tak bardzo odmienne. pytania t kapelusz aren t odpowiedział na to pytanie.1 Czy gra nadal wykorzystuje próg jako mechanik kosztowy, czy Plot Twists wymaga teraz zasobów do gry.2 Czy postacie nadal używają tego samego systemu wzrostu wartości 5 5 za 3, 7 7 za 4, 9 9 na 5, 12 12 na 6 jako starą grę. Muszę powiedzieć, że reguła zmienia się na powierzchni wydaje się dobrą decyzją VS często czułem się jak egzamin matematyki, a nie gra. Myślę, że ostatecznym pytaniem byłoby ile W grach głównej powtarzają się karty nauczyciela. Kiedy na pokładach stały się wszyscy opiekunowie, powtarzają się i zdegenerowane komputery, to znaczy, że straciłeś mnie jako gracza. Więc oczywiście potrzebujemy więcej informacji, ale można bezpiecznie powiedzieć, że to nie jest VS Jednak ciekawe jest, że będę lubił grę w tej nowej grze super heroów. Więc nigdy nie grałem w VS, ale byłam częścią innych TCG takich jak Magic od samego początku, ale lubię kolekcjonować moje pytanie Jest coś na temat tej gry, aby zarysować przedsiębiorcę kolekcjonera. Ludzie narzekają na cenę kart Magic, ale Mogę zagwarantować po 20 latach doświadczenia, jeśli karty Magic przestały mieć kolektywność lub wartość pieniężną, gra będzie MASSIVE drop off. So wszystko w nowym systemie VS dla nas starych kolekcjonerów szkół i handlowców Pozwól mi znać dzięki.

Comments

Popular posts from this blog

Inwestycje w forex

Jak dodawać ruchy średnia do rsi mt4

Strategia rsi momentum